Uppe med tuppen - skulle jag vilja kalla det!

Pappa ringde och väckte mig typ 09.40 idag och fråga om jag skulle med på loppis och sen på kalas hos Ludde ( mina småsyskons kusin ) och jag hade väl inget bättre för mig imorse än att sova så jag följde med!
Det var en värdelös loppis men efter den så for vi till kupan och jag köpte en mini-buddha :D så nu har jag två =D en stor och en tiny ;P ..
Hos Maggan och Nicke fick vi tårta och kakor och kaffe :D mumms =)
Var där drygt två timmar, pratade och hade trevligt :)
... Nu har jag precis duschat och plattat håret, ska väl sminka mig och det snart =)
Hinner nog städa mitt rum lite också =D Och se vänner! hahah.-.
Ikväll blir det middag hos Frida, kuul =)! Ni får höra om hjur kvällen vara senare! Pösss

image50

Kommentarer
Postat av: sara

jag har tre sånna där buddahhh :P haha =P

2008-04-21 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0