Working nine to five!

Ouch vad jag hade ont i ryggen imorse, ville inte vara med på dansen så tog inget ombyte, men när jag väl kommer dit så är vi 5 st för resten har nationella så vi får se på film i 2 timmar :D Vi såg nån mobbing dans film och så såg vi Bounce, HUUR kan man va så bra på att dansa?!:O fyfan vad bounce äger! jappjapp.
Efter dansen så skulle vi börja redigera våran film, så he gjrode vi.
Från ca 10.15 till 12.30 höll vi på (jag skippa tom lunchen) sen hade vi MDK och våran snälla lärare sa att vi fick fortsätta med filmen så det gjorde vi. Jag tog ett brott mellan typ 13.45 -14.30 för att jag skulle till tandläkarn:s..
Och ungefär 16.20 så lämnade vi redigeringsrummet med filmen i handen och ett glatt humör!
När filmen höll på att brännas så satt vi och var helt nervo ifall att nånting skulle gå fel (vi hade då suttit 6h och redigerat) så vi satt och flumma som fan " ERROR " hahaha =D
Ja, det var kul!

- Jag var väl hemma typ 17.00 och då åt jag för första gången idag, gissa om jag var hungrig x)
Nu har jag inte gjort så mycket, har fotat lite med manuellfokus =D mycke roligare än autofokus,
dock är det bättre med AF om man ska fota nånting på sekunden, if you know what i mean?.
Har också upptäckt att det gååår att ta svarvita bilder med min kamera ;´D
Har redigerat lite bilder och så nu, ska se när Josse ringer så ska vi förmodligen gå ut och gå =)
Later bad boyz! ;)

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0