Every action in this world bear a consequense

Idag var första fotolektionerna!
Var faktiskt kul, kanske inte att lära sig hur man ställer in kameran eftersom att jag redan kan det ^^,
Men sen fick vi gå ihop tvåandtvå på en kamera och typ fota varandra i en miljö som passade den andres fritid.
Jag fick fota med Erica och hennes miljlö vart naturen och vid tågstationen och utanför en resebyrå för hon gillar att resa ^^ vart faktiskt nöjd med bilderna, dock är dom på skolans lager så det blir ingen titt av det idag!
Hon fotade mig på roasters (ofc;) och nere vid båtbryggan i norra!
Dom vart också bra! :) .. Hade foto från 10 imorse till 16.00 typ, fast det fick fort och vi fick veta att vi ska ha både Hans och Bo i foto så det blir jävligt bra :D!
Nu väntar jag på att seg-jävla-emil ska bli klar och ringa och komma hit så vi kan göra nått!:O
Ah nämen visst, heipa hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0