"fan.. det brinner ^o)"

Idag på NK:n så hände något mycket mycket MYCKET ovanligt, Marianne sa en grej så hela klassen börja skratta,
och trot eller ej! det var faktiskt en ganska rolig med tyrann, kan inte fatta att jag just erkände det där men så är de!
Så denna termin med mt kanske inte blir så hemsk? Med bra inställning och ett glatt humör så funkar det nog.
Och jag hoppas jävlar att ettorna inte har fått höra hur hon är eller hennes smeknamn för det kommer bli mycket tuffare för dom att ta sig igenom matten om dom redan har den inställningen som vi hade. vi får la hoppas. haej.




jag ska sakna din välsignelse när stormarna rasar, länge ska du fattas i den vådliga stan
tack för skymningens sånger, tack för nattens alla lögner, tack för rodnaden om morgonen
och drömmarna på dan
tack för kriget mot dom kloka, för virvlarna i håret, tack för svaren på gåtorna du la i min hand
jag ska minnas dina drömmar, jag behåller dina viljor, jag ska söka dina krafter i ett farligare land.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0