Jag kan bara inte skratta för jag har träningsvärk.

åhhejåhå, hemma från sthlm, men den helgen får ni höra om en annan gång!
Jag har skjuukt ont i ryggen och fett med träningsvärk..Och vad har jag gjort? Jominsann jag har prövat på att åka wakeboard, hur bra var jag? tydligen näst sämst av alla som åkt;) iaf inte sämst ^^ haha.
Men min rygg gick paj som fasiken och ont fick jag, så de var inte så kul nej! Och efter det så spela vi kubb och badminton och det kanske inte var det bästa? :) nä det var det nog inte.
Sara har fått slava mig i två dagar nu pga värken så så jävla hemskt är det faktiskt!
Nu har jag iaf beslagtagit jimmies dator, sitter hos jangen och ska snart se Barnhemmet! hoppas den är lika skrämmande som den verkar, dock var den typ på spanska? :s huh..

Iaf så finns det bilder från Lasse Konserten och resten av sthlms helgen på http://tangoberra.pixbox.se! :)
Ska berätta om helgen så snart som möjligt;) adios. pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0