Om du tänker gå vilse så får du minsann ta med mig!

What a weekend! Helt färdig, har gått och gått och gått, är helt jävla färdig!
Men gårkvällen var grymt rolig och mysig, for först till Carro med Anders och drack kaffe och fika och prata på,
svin trevligt var det, länge sen jag var där !:o. Sen efter nått tag kom Emil och Anders skulle hem så vi följde med Emil till Boden till Jonas och fyfan va länge sen det var ja skratta så mycket! haha! :D riktigt sjukt rolig kväll,. orkar inte berätta den.
.. Idag iaf så gick jag och syrran till pappa för att fira A-K som fyller 40 på onsdag, så det blev mat och tårta, och så fick även jag min present av pappa i samma veva då! Jag fick ett Velbon stativ och jag är snuskigt nöjd :D!
Riktigt fint var det!:D iih. Somsagt så är ja helt färdig och orkar inte skriva, heipa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0