Av ingens frö.

Imorse såg jag på Vakna med The Voice som vanligt, och Elin kling var där, visst heter hon det?
Och pratade om mode, jag förstår inte hur man orkar hänga med det! Det ändras hela tiden och är opersonligt!
Aja, har inte mycket tid på mig ska iväg till roasters! men tänkte slänga upp lite bilder på mina nya tröjor!
Båda är från Åhléns, herr sidan(!!) och var faktiskt billiga, förstår inte varför killar gnäller på att killkläder är så dyrt?
Det är ju billigt som fan och assnyggt! Ni letar på fel ställen, ge upp märkena!






Du har rock'n'roll i dina bröst
Du har blues i dina lår
Du har visor i ditt hår
och poesi i dina sår

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååhhh är det den där randiga tröjan från cubus :o

den är ju sjukt snygg, är den inte också ganska dyr?

och JA herr tröjan var jävligt snygg! :)

2008-12-02 @ 22:21:41
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0