Can I get another Amen?

Luleå VANN mot Linköping borta med 6-3!!
Luleå ligger delad etta! FÖRSTÅR NI? SÅ UNDERBART! GALET!

..Jag har blivit smittad av denna eviga förkyldning som går, var nyss sjuk så jag inte ens kunde svälja, ja ni kommer väl ihåg mina klago inlägg på halsen? Att jag inte ens kunde prata. Jojominsann det är på g igen! och att jag och Hännish gick från stan nyss kommer väl inte göra susen. Nej, men vet ni vad. Att jag är fasiken så glad iaf, jag vet inte vad, kan inte sluta le! Är enbart glad these days, trots att jag höll på att bryta ihop av illa mående och förkylning så är JAG GLAD!:D

Men, har redovisning imorgon så ska plugga på lite och sen se M:I:3!
Godnatt snyggingar!


Pyss på Saris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0