Do I look like I sell drugs?

Idag vakna jag som vanligt upp till Vakna med The Voice, men nu var petter också i rutan och prata om hans 3e barn som inte fått något namn ännu, Hm anyway! Jag satt och prata med Ryds på msn nu såhär på morgonen, eller ja, klockan var 16.00 där nere i Singapore, men så hade dom funderat på att dra ner till beachen och ligga hela dagen! AH, här sitter jag och funderar på vad jag ska ha för kläder för att inte frysa ihjäl idag..Det är inte rättvist! Eller okej det kanske är det eftersom att dom jobbat och slitit för att kunna resa. Men ändå, nu vill jag ta studenten, jobba, tjäna pengar och sen sticka!
..Iaf, så har jag sovit från igår 15.00 till idag 8.30, med en timmes uppehåll igår för att se dirty sexy money 22-23, så nu har jag rejäl huvudvärk för att jag sovit för mycket, ja det är konstigt hur det där funkar minsann!
Men, jag ska dricka upp mitt kaffe, sminka mig och dra till skolan och sitta där och frysa i datasalen i 8 timmar! Hej.


Where are you now
As I'm swimming through the stereo
 I'm writing you a symphony of sound
Where are you now
As I rearrange the songs again
 this mix could burn a hole in anyone
But it was you I was thinking of
And I can't get to you
.

Kommentarer
Postat av: oskar

haha, neej. Men tack, detsamma! :)

2008-12-04 @ 12:10:56
URL: http://oskarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0