Han kallas även Kalle Anka

"Polisen hittade kokain i den kände skådespelarens bil.

I hans lägenhet fanns 500 tabletter anabola steroider.

- Polisen vet att det inte är mitt. Men jag kan inte säga vems det är, säger han."
Är början av en artikel på aftonbladet.se .. Men säg för fan vem denna "kände skådespelare" är,
man kan ju inte skriva värsta artikeln och sen inte säga vem det är, det är ju bara tråkigt.
Nä Swiiden. bättring vill vi se!
Fast jag gissar på att det är 'stefan' i Wallander, för det var väl han som skulle bygga upp sin kropp för en filmroll?
Chansa kan man ju alltid, dock har man väl aldrig rätt men det gör inget!
Nu ska jag se Gossip girl, you know you love me, xoxo;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0