Jag har frihet i blicken, precis som du

Abbe har blivit feminin, han har skaffat handväska..Snacka om doggybag!
Emmis kom och la sig i min säng halv 10 med ett typ "hej jag är bakis, vänta så hämtar jag kaffe och min laptop så ska jag berätta" Tack Emma (kaffet hon hämta var dessutom inte varmt). Sen tvingar hon med mig till stan men är så sölig att vi missar två bussar och nu sitter vi här, trötta och besvikna..Men inte allt för länge för bussen går igen om 20 min!
Sen ska jag fota papi och äta hemmagjord pizza, jo det ska smaka säger jag bara!
Men du, du kan väl höra av dig? Gör det. Hej.



Du är fri och tar allting för givet, du kan skratta åt livet
Du lever för stunden, precis som jag
Det är nudlar och lånade pengar, du har grå efterslängar
men lyckan i grunden, precis som jag
Vi är som personifierade nittiotal
i ett virrvarr av chanser och val
Ont om rutiner, gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer
Jag lever för kicken, precis som du
Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken, precis som du
Här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0