kindly unspoken

Hm, mamma kom in väldigt tidigt i mitt rum imorse, tydligen så vet inte mina päron om att jag vill sova ut när jag har lov ?
Anyway, sen rignde pappa och väckte mig kvart i 1, inte så farligt jämfört med att han brukar ringa mellan 8-10, haha.
Men när jag gick upp så frågade jag mamma:
Kom du in och undra om jag var hemma?
- Jaa, jag hörde inte när du kom in inatt..
- Jaha, du kunde inte ´bara se på skorna att jag var hemma?
- Men du använder ju så många!!

Ja iaf, så ska jag nu snart om 30 min fara till Storheden med J och se om jag hittar nå presentzz till Papi samt lillEmil, pappa ville ha nån snordyr DVD-box så får väl köpa den..><.
Däremot.. vars och vad köper man åt en 1 årig liten pojk? Ja det undrar jag med fan.
Aja, ha en bra söndag! I will, puss på dig.

Fikat mm vi köpte till skolan (H)


My hands shake clasped with fear as you come near
To say goodnight, just like a dove.
A peaceful sign.
To help us by as you come in.
Let this begin.
Stars fall like dust, our lips will touch.
We speak too much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0