Pengarnas slav

Jag är så grymt trött, vaknade 07.15 och hade försovit mig, kasta på mig kläderna, tog fel byxer, fel skjorta och glömde namnbrickan, gick till jobbet, huvva!
Missade bussen så..Stämplade in 3 min försent, ah.
Jobbig dag som fasen, vi var tre pers och gästerna var över 200, trodde jag skulle avlida! OCH
när vi äter frukost frågar Emma mig om jag kan jobba imorgon..Så imorgon ska vi jobba 5 pers på över 250 människor, får se hur det går! Efter jobbet gick jag direkt till skolan och öppet hus, jag fotade Johanna och Linn i studion, söta blev dom! Sen lekte jag och Jenny lite i studion också! Nu ska jag duscha och sen fara till sara, enjoy:




Älskade tröjor..vad ni inte ser är att tröjan egentligen är typ snorgrön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0