Photoshop 6.0

Jag började städa klockan 10 och var klar just efter tolv, jag städa heela mitt rum, damsög, dammtorka, och bädda rent i sängen och bäddade den! skönast och mitt rum är spotless nu!
Jag dammsög också resten av läggan och tvätta en massa kläder, så cred till mig!
Sen hoppa jag i duschen, käka lunch och såg på Shooter men jag somna efter en timme och vakna 10 min innan bussen till skolan gick, har nämnligen webbdesign och orkade inte missa mer av dom lektionerna, så nu sitter jag här med trogne Camilla som också pallra sig hit! ..Vi har börjat jobba med photoshop 6.0, hahahahah!
Fan så kasst det är jämfört med CS3 som vi har på media, ah, Kungsfågeln är efter!
När jag kommer hem får ni se bilder på mitt fina rum! Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, på tal om ingenting så såg jag shooter igår kväll ^^

2008-12-01 @ 16:44:49
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0