This used to be a fun house!

Nu är jag måttligt halvt lite smått hungrig, har inte kunnat äta idag för jag är sjuk och vill bara kasta upp det igen..
Jo äckligt.
Så jag for hem idag efter redovisningen och efter att jag delat ut fika till klassen.
Såg Mission Impossible för jag somna igår när jag såg den, somna även idag och då kom ingen mindre än huvudrollen på besök i min dröm! Tom Cruise var alltså hemma hos mig! Ceewlt.
Idag ska jag vara sjuk och kanske följa med Johanna och Laila till Kulturens hus och lyssna på när Linn sjunger, om nu inte mina planer bli ändrade! Hon är grymt duktig förövrigt! Men jag ska dricka lite kaffe, har inte lyckats dricka eller äta nått idag så hoppas att det går bra! Hejs.


Linn & Johanna



I know you didn't bring me out here to drown
So why am I ten feet under and upside down
Barely surviving has become my purpose
Because I'm so used to living underneath the surface
If I could just see you everything would be all right
If I'd see you this darkness would turn to light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0