Tomten är far till alla barnen!

Nu är det 4e advent och jag är i myskyrkbyn, my old home.
Nämen är hos Johanna och inväntar en stor familjemiddag, med inte mindre än 13 pers med mig själv inräknat, då kan ni ju säkert tro att det är jobbigt men nej, Sundbergs är en utomordentligt rolig familj, as the matter of fact, jag tror jag flyttar in. Nämen här får jag alltid ett gott skratt till maten, även om de bråkar så har jag en förmåga att skratta åt dom för dom kan vara så löjliga ibland, hih. Denna familj är nog den som för med sig mest julstämning, spec husmor Laila då, som förstör pepparkaks hus och ställer sig och bakar nytt 01.00 på natten eftersom att det förra brann upp.
Nu är även Nanna91's syster hemma, lika trevlig hon som de andra i familjen!
Johanna håller på att göra sig fin för stormiddagen, detta kommer nog bli en rolig kväll!
Puss på er! God Jul.




Johanna i all ära! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0