Cellebzz!

Johanna skrev om kändisar hon träffat/sett i sin blogg och fråga vilka vi läsare sett,
så här är mina kändismöten:

- Jag har gått fram till Jakob Eklund på stan och sagt att han är lik min pappa!

- Jag gick ut från mammas jobb och såg ett lååångt skägg med dreads i, kollade upp och hipsvips står Promoe framför mig.

- Jag och Carro har sprungit efter den manliga polischefen i Beck i Stockholm.

- Björn Gustafsson har gjort våfflor på mitt jobb, med sig hade han Zoran Ismael, Måns Möller och Öhz!

- Markus Krunegård var på mitt jobb i helgen.

- Jag och Min syster Emma har sjungt "jag ljuger så bra" till linda bengtzing på Luleå Kalaset.

- Jag och Sara har fotat oss med Maja gräddnos och Reuben Sallmander på klubbviken!

- Jag har sett Big Brother Micke ett x antal ggr, wiho!

- Jag har vart på ett x antal konsertet, därav sett massa musiker.

Kommer inte på några mer men där har ni några..
Sen får jag ju vara med en kändis varje dag! (Mig själv)

Jakob Eklund!


Rydas och Linda, LK!


Maja gräddis, Reuben Sallmander, moi

Kommentarer
Postat av: johanna

Tänkte nämna dig men du har ju så jävla många erfarenheter så jag tänkte att du vill nog berätta det själv :P Nice haha, jag minns när du gick fram till Jacob Eklund. Söt och nervös, men mest söt. PÖSS ring imorn när du slutar.

2008-12-11 @ 21:44:08
URL: http://orkesterolga.blogg.se/
Postat av: oskar

haha jo.



trodde det var mördarn du hade träffat först :s, men kom på att han heter Anders Eklund..

2008-12-11 @ 23:03:43
URL: http://oskarb.blogg.se/
Postat av: oskar

haha jo en aning

2008-12-12 @ 14:03:37
URL: http://oskarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0