Bullet in a bible

Helgen gick relativt snabbt, börja med singstarkväll hos conny i fredags =) mysigt och roligt var det, älskar er människor! (ni som var där) på lördagen for till pappa och åt gomiddag,
somnade där och vakna upp 22.10, ja då var den lördagkvällen förbi :) for hem och såg på vänner tills jag somna igen 00.00 ungefär. Vaknade 05.30 och har inte sovit sen dess ;p.
Har vart i stan fram och tillbaka och köpt snus för mina sista pengar! :S haha.
Ah, jag och syrran var på lasse konsert förra sommarn och då var det en bra "förbands artist" och har hittat låten som var så jävla bra =D Christian Kjellvander - Homeward Rolling Soldier, den var grymt bra =)
Kom på också att jag inte har bullet in a bible/ american idiot albumet längre så emil fick skicka det, måste börja nöta Green day igen, så jävla skön musik =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0