Fidelity

Nu har jag kommit hem från Wälimaa's stuga, eller rättare sagt. Jag kom hem igår.
I söndags tog jag bussen till Töre, till Josses bror Daniel, där var hela familjen Wälimaa var för att fira Danne.
Efter en snabbtitt där så for vi till strömsund - Josses stuga, fett chill.
Direkt vi kom dit så for vi ut med båten till strand ön och grilla middag =) Svin mysigt.
Sen resten av kvällen såg vi film - The Green Mile, fett jävla bra! men lite sorglig. när klockan var kring 4 gick vi och la oss, steg upp nästa morgon i hopp om att det skulle vara sol men den kom inte förens vid 3 så vi såg på Sex and the City, fett bra. Har aldrig sett det förr men nu vart jag helt inne ^^, Sen när solen kom så gick vi och stekte ett tag och såg sen Sex and the City resten av kvällen och hade trevligt.
På tisdag morgon sken solen så vi tänkte att vi skulle dra ut med båten till " sandön " men motorn kruppa efter 150 meter ut så Josse rodde oss iland ( Josse fick ro, även fast hennes pojkvän jonas var med :O ) så drog vi till lillstranden nedan för stugan och stekte, badade och grilla! fyfan va mysigt och roligt och varmt och skönt :D!
Stuglivet är rätt nice när vädret bidrar ;). Pusshej raringar.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0