Kaffe, Skvaller & Cigaretter - Livet efter 40.

Eller bara desperate housewives?
Mina grannar är då allt det där, dom sitter från att solen går upp tills middagen ska lagas och skvallrar, röker och dricker kaffe, det roligaste var när en av kärringarna som är mamma till en ganska knubbig tjej sa " Åh jag är så glad att hon hoppar hopprep, då rör hon ju på sig iaf och det är bra". Haha, fyfan va jag skratta när hon sa det kan jag ju säga!
Om hon nu vill att sin dotter på max 12 år ska gå ner i vikt kanske hon ska tvinga henne att börja sporta eller göra lite nyttigare mat åt henne? Vet ju inte for sure att hon lagar fettig mat men kan tänka mig att hon egentligen inte vill gå hem och laga mat så hon gör nått enkelt och nått som går snabbt så hon får fortsätta skvallra!.
Jag säger då bara, tacka fan för att min mor inte är en av dom! Jag skulle skämmas om mamma satt och prata om sin familj och andras hela dagarna! .. Jag börjar fundera på om dom inte har något jobb, eller om dom bara har semester året om? hm!
Och sammasak, det är ju lika tragiskt alla kärringar som tillochmed ringer runt till varandra och skvallrar! Blä, fan, har ni inget liv ALLS?. Fast om min mamma hade varit så så kanske jag hade gillat det och blivit sån jag själv? Nejfyfan för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0