endast för dig FREDDE!

Sista dagen på jobbet idag! jaaaooow!, dessutom så fick jag ett till stipenidum idag på 2000 ;) mmh! PUSS på det.
Det var behövande! tack för det. Men iaf så har jag försöökt packa idag, men det gick inge bra, fick nåra tips av jonas att jag  skulle ta med en jord spade, ett bilbatteri, ett halvt kilo späckbiff och andra otäckheter.
Nä han var inte seriös.
När Emil skulle låna ett tält av Olle så sa han att han inte visste hur stort det var och då sa  Emil "nämen så länge det inte är ett pippitält så klarar vi oss" HAHAhahahahaAHHhaahahahah!! 3mil jag hatar dig! :'D haha!
okej det är inte kul om man inte känner han men ni får väl lära känna han!
Nämen jag har gode lust att dra in till stan och köpa mjukglass och fira sommarlovet eller nått ^^D heehee..
Hahaha det stod nåra vespor här utanför och tuta och så kom jag med världens bästa kommentar till mamma:
"Mamma!! dom står här utanför och tutar på dig!!!!"
AH! lyssna på Johnny fucking Cash idag, men är han bra eller bra?! :O lyssna på han gott folk:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0