Hål i huvudet

Imorgon är sista dagen innan lovet, känns fan inte som att det är lov nästa vecka :s..
Har tre timmar Marie på morgonen, kan väl vara rätt jobbigt men det brukar gå fort =)
Har dock inge snus så det kommer väl inte alls gå fort bara för de >.<
Idag har jag varit enbart slö, har sovit nån timme när jag kom hem, bakade kladdkaka efter det
och sen la jag mig i soffan igen och såg på Grey's anatomy. . Anders och Filippo ville hitta på nått men kände mig alldels för råsliten för det :).
Jag är lite förvånad alltså, på fredag fyller Anders år, på lördag fyller Dea och Sara år, på söndag fyller en annan Sara år och på måndag fyller Carro år :O shit alltså vilka Marsbarn :O, jag vill också fylla år tidigt :/.
Såå på lördag blire bondtema fest, har sån ångest över det för jag vet fan inte vad jag ska ta för kläder :p
Jaja, vi får lösa det då :) Glad påsk och godnatt =)

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0