Let's party everybody stand up!

Söndag.. Helgen har gått fort som vanligt,
började helgen hos Ginge i fredags och såg på film hela natten, vi såg:
A walk to remember, En Geishas memoarer, How to lose a guy in 10 days och what a girl want.
Dom var ganska bra ;p igår kom carro till mig kring 9, vi skulle egentligen fara till Jangen och se på film, men då ändra vi oss och skulle fara och parta med Ante, men då ändra vi oss igen och vi ändade upp på örnäset med alla måttsundskillar och sören :p, det var fett trevligt =) vi dansa blandannat knädansen, haha?! =D och då "pimpla" vi ;). Trevligt, efter det så for jag och Carro och kolla in festen Ante gnällde om att vi skulle komma till men det var ingen höjdare så Jonas hämta oss ungefär lika fort som han släppte av oss ^^
Sen var vi ute med Jonas Jimmie och sjöberg ett tag och efter det for jag hem och sussa =)
Trevlig kväll med andra ord.
Idag vakna jag typ vid tolv och gick och såg på OC. Vid halv 3 for jag till paps för den vanliga "söndags middagen" och vi åt nån köttgryta med pasta, fett gott! Efter det så gick jag och såg på tv och lekte med Sara och Emil =) sen vid halv 6 somna jag och vakna igen halv 8.. Nu sitter jag här och mamma ska hämta mig på en timme typ =) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0