aweee!

Har äääntligen visat upp dansen för min lärare, så en börda är borta!
så jävla skoeeent! =D var dock såå jävla nervös, skakade som min hund när han får ett anfall..jojo minsann.
Efter det så var klockan typ 8.30 så jag drog hem och duscha och for till skolan igen vid 10..
Har sett sista gossip girl avsnittet idag! slutade väl inte så farligt ändå ^^,
Emil kom förbi strax efter halv åtta tror jag, senare vid 9 for vi till Carro, där satt hon och Sara och pluggade, men det avslutades väl när vi kom, i guess =D

Iaf, jag har kommit på att jag vill göra en massa saker, somsagt Carro " riskeramera" :D haha
Nämen det skulle vara skoj, ska inte gå in på mer vad jag menar för ni skulle ändå inte förståå!:p
Men det bara sprutar energi om mig just nu! och klockan är 01.33, jätte bra! kommer alltid på vad jag vill göra mitt i jävla natten ;s.
Nämen det får bli ett mål i sommar, visst då?

Det är 17 dagar kvar innan sommarlovet kommer, ska jobba i typ 9 dagar, sen ska jag GLASSA resten av sommarn!
Oooh vad jag längtar till lovet, ska försöka göra nått vettigt av det denna sommar!
Peace out bro's!
(ehm, varför blir bilden pixlig? :s sug blogg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0