Med ett brett leende!

WOAH! fick VG i betyg på dansen =DD, och bara för en månad sen typ så hade jag en IG-varning i dans,
fatta bra då att jag fick VG i kursbetyget?^^
Är gaaanska glad! Har en redovisning i svenskan kvar och en redovisning i MDK;n, men det blir enkelt för vi har gjort en fotoutställning som alla bara ska kolla på (;
sen är det så gott som sommarlov ;). Börjar sommarlovet med att jobba i nåra dagar, åt kommunen så klart..
jobbar dock bara 9 dagar ;) ha! deni, får lika mycke betalt som alla andra också =).. Sen från 19 juni är jag ledig resten av sommarn, och dååå ska jag glassa ;)!

JO! idag på bussen, så var det typ smock fullt och varmt utav helvete! och tror ni inte att nån jävel har mage att släppa sig?! fyfan så vidrigt..! BLÄH!
Nä nu ska jag gå till TV:n och fortsätta se OC och vara nöjd över att jag inte har något skolarbete å göra!
svejs!

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0