Skin skin, som den sol du är!

Härlig helg minsann!
I fredags vart det ganska stressigt efter skolan..gick och käka på max först med Sandra, Sara och Emelie =)
sen for jag hem och duscha och liknande..så ringde ryds och sa att dom var påväg för vi skulle handla käk..
Och vad gör jag inte då om inte spiller ut hela puder dosan (löst puder) på kläderna som jag ska ha på mig..
Fick jävligt panik och blev ännu mer stressad än vad jag var, men hann iaf klart med allt och fick tom sitta och vänta på dom!;p
Så först for vi till byn och bytte bil, lite onödigt eftersom att dom redan kom där ifrån,men iaf..
Sen for jag ryds och jens och hämta ut nummerlapparna till stadsmaran och efter det hämta vi upp niklas och sandra och for och handla m.m! När vi gjort klart alla missions så for vi till matte och grilla och chilla =)
trevlig kväll med sång och dans! sång iaf för mig och Sandra :D haha! ;)
Kommer inte ihåg när vi avslutade kvällen men då gick jag och ryds hem och sov iaf..
Kring 12.00 på lördagen så hämtade jens och sandra upp mig hos ryds, vi skjussa hem sandra och sen for vi och gick/sprang stadsmaran..Eftersom att min kondition inte funkar i alla lägen så blev det mer intervallträning för mig josse och jenny, vi gick på hela 1h & 32min..^^ Var helt slut när jag kom hem så jag gick och la mig och vakna kring 19.00..såg på nån film och sen lite hockey, dock orka jag inte se nå mer efter att finland gjort 2-0 ;p
åt plättar och såg film med ryds efter det!

..Idag hade vi kurs/utbildning för sommarjobbet, fett roligt! gjorde typ inget annat än att skratta :p var väl för att jag var så jävla trött eller nått :p! nu ska jag tatag i att städa mitt rum! puss (:

image73

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0