Let go of your heart and love it, live it, leave it and get into it.

Åh, känner att jag börjat nöta jävligt bra musik som jag lyssnade på i våras,
nu dunkar Good Charlotte - Dance floor anthem i mina öron, så sjukt skön, har saknat Joel M måste jag säga!
Lasse Lars W Winnerbäck har också börjat flöda mer genom talarna, men det har jag ju redan sagt.
Klockan är 01.20 just nu men jag är bara tvungen att stanna för att lyssna på musik, för min mobil är full och mp3n är lite knäpp just nu och vill inte föra över musik åt mig.
Green Day och Simple Plan har också börjat spelas mer, åh tänk er en konsert med Green Day, då skulle jag dö lycklig och jag skulle göra vad som helst för att få dra iväg far away på en Green Day konsert, ge mig ge mig!
Imorgon är det två lektioner, men jag måste pallra mig upp så jag ska lista nåra grymma låtar åt er som ni måste ha hört innan ni dör innan jag slaggar! Enjoy och godnatt.

Green Day - Time of your life
Simple Plan - Jump
The red jumpsuit apparatus - Face down (acoustic)
Good Charlotte - Broken hearts parade
Lars Winnerbäck - För dig
Kapten Röd - Ta inga order
Green Day - Jesus of Suburbia
Lars Winnerbäck - Farväl Jupiter
Good Charlotte - My old man



Jag kanske talar till mig själv när jag säger
att man borde stanna upp ibland och se
För man lär sig ingenting på att blunda för sitt liv
Och att springa runt och låtsas att man ler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0