Dude.. ?

Idag på jobbet var det för lite folk fan!
Även fast Timrå IK var på frukosten så märktes det inte, kanske var dom så grymt ledsna över förlusten, jag vet då att jag hade vart det om jag åkt under sträcket.
Men snygga var vissa av dom! får man säga så om motståndarna? joo, klart man får, dom kan va snygga men dom kan inte spela hockey som fredde sa ja!.
Det var en annan random snygg kille på frukosten imorse så skulle jag kolla på hans skor av nån anledning så hade han inga och man bah " dude.. where's your shoes?! "
D
om här männen var också på frukosten:



Först kände jag igen dom som fan men kunde inte placera dom, så tillslut när ja var påväg till tidningsstället så hitta jag nått flygblad som förklarade allt!
Nu är jag helt slut och ska städa lite och se oth, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0