heaven and hell

Luleå vi sjunker? Nyss var ni påväg, men vars är ni nu påväg?
Kom igen nu! Arenan var ju nästan helt full för inte länge sen men komigennu! inte långt ifrån under sträcket, skärpning.

Jag vill gå på konsert, årets julklapp är en upplevelse, visst var det så? Så jag önskar mig en konsert, ge mig det! Helst långt bort här ifrån, tack på förhand. Förövrigt, vad ska man köpa i julklapp till mor och far?
och mormor kanske borde få nått? och mina små barn Sara och Emil vad ska dom få? Mitt stora barn Emma har redan fått massa, men har ändå en till på g för att hon är så söt ibland. Emma vad ska vi köpa åt Sara och emil? Shit, Sara fyller år om .. 8 dagar. Fast en födelsedagspresent har jag redan införskaffat! bra.
En till positiv sak är att det är vidrig fisk idag, alltså ingen lunch..Oj det var den negativa saken, den positiva är att jag ska fota idag, naaaiz. David Hult från Plannja Basket ska jag fota, hoppas han är rolig och snygg! mohah..Kan iofs spana in han om dom nu har nån hemsida vilket jag tror starkt att dom har. Mycket roligare att fota snyggingar! Mihehe.
Sen ska jag säga goodbye to R som far till asien på lördag och är borta i 4 månader, fan va roligt alltså! Ah, avis yes!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: emmisss

HIhi ska jag få mer paket? Ojoj, jag måste ha varit riktigt snäll i år! :) ... har på G åt dig med bruden!



Hmm, men jag köper väl en tischa åt Sara, så får hon det i f-p. Julklapp vetesjutton, vi kan ju kolla på loppisen på lördag om vi hittar något! Haha! Orka köpa dyra leksaker, de svämmar liksom över. Även i deras garderober. Vetetusan, en spargris och en tia kanske blir bra!



Btw, mamma och mormor får fan foton på oss, de kan pappa också få. Så kirra studion! Eller så fixar vi upp nåt här hemma. Annars vet jag inte vad man ska ge. Snälla barn och en teckning borde väl räcka? ;)

2008-11-25 @ 23:34:19
URL: http://e4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0