Inte min förebild

Om man skulle göra rangordning på alla människor i hela världen, så skulle Marianne Tyrann komma längst ner ( av dom som är levande) Hon är seriöst den värsta läraren jag nånsin mött, vi har ett hemarbete som ska vara klart på fredag som ingen förstår hur man ska göra det och vi har ett nytt stort arbete i skolan som vi har två, tvåjävla, veckor på oss att göra.
Hon måste verkligen tro att vi inte har några andra lektioner än Natur Kunskap? Kan det kanske vara så.
Idag tvingar hon oss att ha NK i 3 timmar utan att hon ens är här och hjälper oss!!
Det är ju sjukt det här. Har tagit upp det med rektorn, mentorn och föräldrarna ett x antal gånger men inget händer?
Jag och Sara har tagit upp det med elevrådet idag, eftersom att vi joinade det idag! Så jag hoppas att det blir någon förändring, även om det inte händer under den tiden jag har Marianne så hoppas jag det för dom som senare får tyrannen.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0