Och hela hallen stod upp.

Luleå vinner matchen med 5-1, Obsut stod för dom två första målen, Bartecko tredje, Philipp fjärde och Olofsson för femte! luleå hade grymt publikstöd idag kan jag ju bara säga, även fast det bara befann sig 4650 människor på läktarna så var stödet enormt. Den sista minuten stod hela hallen upp och klappade i takt, det var fucking amazing säger jag! Vilken känsla alltså, sista målet gjordes dessutom på tidpunkten 19.36 i sista perioden, och kanske kom det av det härliga stödet? Ja vem vet. Det var underbart och grymt spelat av gubbarna idag.

Vi hade sittplats idag men vi stod första perioden och så var det nåra killar som stod och prata mest första perioden bakom mig och Amanda och så sa en av killarna:
"Sassa brassa mandelmassa vi vill höra målet rassla!"
Hahahha, jäklar att det inte gick att hålla sig för skratt då alltså! Han skämtade ju of course men det var pretty fun anyway!
Nä imorgon börjar jag jobba 08.00 så nu blir det väl film och sovasiglite! hejpuss.


Bethany Joy Lenz - Let me fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0