Och jag körde in huvudet i en Giraff

TAGIT SMÄRTSTILLANDE?
Nope, tror på naturenslagar

BRUTIT ETT BEN?

Heh, ja när jag hoppade fallskärm och den vecklades inte ut så jag föll i backen, bröt lilltån men det är inte så farligt, det är helt läkt nu så:)

BITIT NÅGON I TÅN?

Nej men feel free to bita i mina

GJORT SUGMÄRKE PÅ NÅGON?

NEJ! .. Jag ljög, det har jag.

ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT?
Ja, min nyckelpiga p-p-p-p-per..

ÄTIT PAPPER?

Nä bara johanna som gör sånt.


KYSST EN 30-ÅRING?

Njaa lite för ungt för mig

TATUERAT DIG?
Japp, Jesus på Korset befinner sig på mitt innerlår.

PIERCAT DIG?

Ja, i skinnet

BITIT DIG SJÄLV I HANDEN?

Nej men min hund har

SVIKIT EN VÄN?
Jaa.. :s

VARIT OTROGEN?

Nej

CYKLAT I MOTVIND?
Nej, det var vinden som cyklade i motlouise

GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG?

HA, ja.

HAFT TANDSTÄLLNING?

Nein, ville ha när jag var liten och slog ut en permanent tand men fick ingen..


VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?

Johnssi - Man must dance

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
vitt och halt..Hm

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?

I norrland har vi ingen sol.


Kommentarer
Postat av: johanna =)

sepe :D haha.

2008-11-19 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0