störda drömmar

Jag har haft grymt konstiga drömmar nu under min sjukperiod,  igår på dagen drömde jag att jag bodde i kyrkbyn igen(och det är inte första gången jag drömmer det heller) och Amanda bodde i kyrkbyn också.
Och Amanda hade skaffat sommarjobb på en fotbollsskola tillsammans med Jimmie, och jag var så sjukt förbannad på Amanda för det för att jag ville jobba med henne på fotbollsskolan för att jag älskar fotboll, så då skrek jag till henne bah " MEN VARFÖR JOBBAR DU MED JIMMIE? ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVUDET?! DU VET HUR MYCKET JAG ÄLSKAR FOTBOLL, VARFÖR FRÅGADE DU INTE MIG???" och så vart vi fett ovänner och massa annat hände, sen när jag vaknade några timmar efter så tänkte jag på Amanda och så trodde jag att vi fortfarande var ovänner och det var typ läskigt.

Jag har sett grymt mycket OTH och en natt när jag somna så hade jag precis sett avsnittet där Brook ville adoptera så jag drömde att mamma skulle adoptera från afrika och ungen var svin tjurig typ, samtidigt i drömmen så spelade Rebeccao basket och vad handlar inte oth om? Jo basket..Sjukt.

Jag såg mamma mia igår och där sjunger dom väldigt mycket och körer sjunger också, så vad drömde jag inte?
jo att vi var jätte många som sjöng " snart är det jag som är kung" från lejonkungen, och vi dansade typ likadant som dom gör i filmen..

Jag måste sluta se på film..och sova ^^. 

..Iallafall så är jag i skolan nu, trots att jag är grymt sjuk men(!) jag ångrar inte att jag for idag för vi har redan slutat, eller vi slutade för 40 min sen men jag är kvar. Ingen lång fotodag idag, vi fick bara en uppgift och det var att vi skulle fota yrkes-porträtt och vi fick inte välja yrke..Och vilket yrke fick inte jag att fota då? Joni, Taxichaffis, ofc!..Vi har dock två veckor på oss men det är väl lika att sätta igång redan nu! 
Har kollat lite på Luleå Taxi's hemsida och hittar inget vettigt förutom 10 000 nummret men om jag ringer det så måste jag ju boka en taxi och det är inte min plan! Aja ni får se resultat senare! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0