turn around

Min kväll har vart hiskeligt rolig, faktiskt!
Har vart hos Carro nåra timmar och det var ju inte igår om vi säger så, fick nåra glada skratt där.
Emil hämtade mig och vi for till max och keka där vars Jacke, Kontan och Chrille var och Olle anlände lite senare.
Fan så sjuka diskussioner vi hade och skratt och det var riktigt kul att träffa dom igen!
Kontan kom också fram till att jag inte riktigt är frisk och ganska störd och rolig när han fick se filmen som jag och Sara skapade idag på "mumen", hahahah, det är ett klockrent bevis på att jag inte är som alla andra.
Vi kom att diskutera svarta hål och Olle fråga om man sticker in fingret i ett vars kommer man då.
Då sa kontan att tänk om du gör det så vaknar du upp med att du pillar dig själv i röven, fan så trevligt!
Hahah. Jaa det finns inga ord för den mannen! Jag hade en blast iaf, skönt att komme hem ifrån.
Nu ska jag fan sova i tid! Eller så mycket som i tid 00.00 kan bli, G'night G's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0