webbdesign, 100 %

GIVANDE! nu ska jag berätta vad vi gör på webbdesginen:
En spelar CS, en sitter på facebook, en kollar kartor på Hitta.se, en har redan stängt av sin dator (vi slutar om 40 min), en spelar fly the copter, jag smsar med nåra och läser bloggar/sitter och kollar runt på bdb och EN, endast EN jobbar med det vi ska! Hahahahahaha. Det är grymt skönt att lärarn inte kan se våra skärmar! fyfan, nu ska jag fortsätta glotta runt på inet för jag orkar inte börja med nått nytt eftersom att jag är klar med flagguppgiften, btw! har vart borta typ 5-6 lektioner och inte missat ett skit, givande kurs! hehe. Hej

Kommentarer
Postat av: johanna =)

haalå jag har inga pengar på mobben...igen...jag vet... Kan du ringis mig? PÖSS

2008-11-17 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0