When I come around

Tisdagar är inte min dag, ett för att morgonen börjar med tyrann, två för att dagen slutar med mum.
TRE (!) för att jag har ett hål på två timmar, och lunchen öppnar inte förens 10.40 och jag är grymt hungrig.
Jag ska nog ta mig i kragen(halsduken) och jobba in multimedia lektionen nu, så att jag kan mot all min motivation gå ut i kalla vintern och leta rätt på en taxichaffis, auw ja vill verkligen inte göra det. Jag hatar att gå fram till folk och fråga om dom vill ställa upp på bilder. Varför ? Jo för att så fort nån ser en kamera så springer dom iväg 280km/h.
Och jag ska bli fotograf? way to go.
Nä jag måste göra uppgiften, meen! jag glömde ta med min kamera till skolan och treorna har karaktärs idag så jag kan inte låna en kamera jävel, alltså måste jag hem - hämta kameran - fara tillbaka till stan - leta reda på en snygging till taxichaufför - hoppas på att denne snygging ställer upp - fara hem, förhoppningsvis nöjd - se prison break, gossip girl och oth - säkert fara tillbaka till stan eftersom att kära Johanna väntar ett samtal från mig och det innebär nog roasters. SÅ kommer nog min dag se ut, vad tror ni?. Det får ni veta i nästa inlägg! juste, ska hålla koll hur hockeyn går ikväll, jag tror 5-3 till Luleå.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0