you know you love me!

Jag hatar att betala för underkläder! det är ju rena rama rånet! Uä.
men jag gjorde det iaf idag på staun.
Sen måste jag berätta om mina utomordentliga "ryck" jag kan få ibland.
Big Brother Micke kom gåendes mot mig, Carro och Johanna och då klämmer jag ur mig med " höglåg röst"
"Bigbrother micke!!!!!!!"
och när han gick förbi oss slant/skrek det ur mig " ACT NORMAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Hahahahahahahaha! Mohahahha. Så jävla grym han är bb-micke!<3.. He he!
Sen såg jag på nån tv mitt i stan att Ken ring kommer till gymnasiefesten och så brast det igen(!!:O)
" Åååh vi måste gå på Gymnasiefesten för KEEEEEEEEEEN RIIIIIIIIING KOMMER!!!!!!!!!!!!!!"
Nä nu ska jag duscha hej.

(för er som inte förstod..Jag var grymt ironisk när jag sa dedär sakerna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0