A walk to remember

trött,tröttare,tröttast.
Med en publik som aldrig är tyst tog plannja hem vinsten mot 08, exakta poäng höll jag inte koll på men plannja sluta på
90nånting och 08 på 70nånting (tro ja), är inte förvånad att plannja vann, har inte sett en match då dom förlorat ( okej det var 100 år sen jag var och såg basket men det är inte så jäkla intressant).
Efteråt blev de en promenad till stefan på skurholmen och sen gick vi vidare till svartöstan till nån lokalfest som 20 min senare utrymdes av polisen, började traska mot skurholmen igen  efter en låång vistelse i kylan och sen vidare till stan där challe, emil, basse och elli hämta upp mig =)! Tröttast i kroppen jag är nu, men kvällen var trevlig, snacka massa gamla minnen med Kajsa och skratta som fasikens!:D Och det där med fönsterklättringen när alla gick ut genom dörren, ja det är minnen tamejfan!
Nämen kysshejochsovgott, det är ju en dag imorgon också vänner;)

Kommentarer
Postat av: kajsa

"varför går ni inte bara ut genom dörren?" hahaha;)

2008-10-11 @ 11:59:40
URL: http://jutok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0