Broken hearts parade

Vitare än snö blev helgen, inte smärtfritt dock>
Har en grymt mysig smärta i ryggen efter två dagars arbete på Quality Hotell som frukostvärdinna, tyep.
Men det går över så småning om. Morgonen var lugn när jag kom men det varade bara i nåra få minuter.
För sen kom Mora Ik's j20 stormandes ner i restaurangen hungriga på gofrukost, så det blev ett enda spring in i kyken
- hämta mat - fylla på - hämta mat - fylla på - och så fortsatte det tills dom gick.
Fast  dom var väldigt snabba, typ in äta ut.
Har inte hunnit med mycket i helgen, känns det som, för egentligen har jag gjort mycket!
Fre: skola sen bio med Johanna och Jonas, vi såg Eagle Eye och det är nått jag rekomenderar er att göra!:O snyskiiit bra film alltså!: ) > Sen hem och sova för att jobbajobba lördagmorgon.
Lör: Jobba, träffa björn gustafsson o oc, sen hem vila lite och sen till Johanna och äta hennes misslyckade kladdkaka =) fast den var go iaf! Resten av kvällen spenderade jag hemma, såg film med cola och chips, for ut med mor en sväng och hämta syrran, sen sovasova för att jobbajobba söndagmorgon!
Efter jobbet tog jag en promenad till pappa och vila och åt middag, och guu så stor lillbrorn min blitt!
Så söt när han försöker prata också :) Sen drog ja mig hemmåt och Emil kom mot min vilja (nästan) och såg Disturbia med mig eftersom att jag inte orka och våga se klart den lördagkvaell, så nu om 29 min ska jag se Fun with Dick and Jane på träan, cya puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0