Hiding hate that burns inside.

Fyfan vad jag är less på VISSA personer i min klass!
Och jag står för det, ni vet verkligen vilka ni är och jag vet att ni läser detta!
Att ni ens har mage att säga att jag kommer misslyckas/ha svårt/faila totalt med mitt liv?
och ni kallar er vänner? Tack som fan, ruggit less är jag på ert beteende och eran syn på att jag inte läser matte b,
jag har ingen som jävla helst användning för det för tillskillnad från er så vet jag vad jag vill bli.
Nämen juste NI vet ju ALLT! visst gör ni det? Innan jag skulle lämna mitt liv i era händer och tro på vad ni säger?
fyfan riktigt dålig stil.
Och sen när ni märker att jag blir sur, då ska ni börja smöra istället och försöka få det att låta som om ni inte menade det, MEN OM NI INTE MENAR DET SÄG DET FÖR HELVETE INTE FRÅN BÖRJAN DÅ! :@!!!!!!!!!!!!!!.
/L,-

P.s jag har jobb redan nu, vad har ni? - Matte B. suckers.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pang poff rakt på bara! Stå på dig stålsyster! Eller ge dem en käftsmäll i smyg!

2008-10-20 @ 16:14:47
Postat av: Anonym

Det är nog MÅNGA som har klarat sig i livet utan matte B kursen! OCH OM man skulle behöva de senare, så är de väl ändå bara att plugga upp de även fast de kan vara lite jobbigare ..

Man väljer väl själv vilken väg man gå!

Jag håller med dig Louise, bara för att ni andra verkar ha tid och Hjärna för fler kurser..

Behöver de väl inte betyda att vi som väntar lr skiter i det är sämre för det. SKÄRP ER! /SB

2008-10-20 @ 19:07:01
Postat av: Kristine

Men shit, hur kan man säga så ? :O Man klarar sig hur bra som helst utan matte B. ! Bra att du säger ifrån!!.

2008-10-21 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0