I was born to late, into a world that doesn't care

Jag fick mig en 40Dare och ett 17-85mm objektiv, tack för det! När jag kollade kontot idag blev jag vädligt glad, har fått mina pengar! aurwh.
Fast objektivet kommer tydligen ta lite längre tid än väntat, snubben i affärn är inte så snabb!
Men att pengarna är på kontot är ju en bra början (Y).
Har inte fotat nått typ, men har kameran tills på måndag så det lär bli en hel del foto  i helgen =) ska även till papi på lördag, har äntligen bestämt en dag jag kommer förbi för annars tar jag mig inte tid, konstigt nog.
Så då ska jag nog fota mina småsyskon! Dock kan jag inte lägga upp bilder på dom, för deras mor vill inte ha några bilder på dom på internet.. synd det för dom är grymt söta, men det är förståerligt!.
Fick sluta tidigare som jag trodde också, dock när vi skulle skriva ut bilderna vart jag rädd, för Rolf blev som vanligt sur för att vi använde graf skrivarn ( våran är trasig så vi måste ju vafan?! ) och jag sa till Bosse innan att Rolf skulle bli sur men ingen lyssna, så det sluta med att några rädda tvåor gick till Hans och bad han prata med argaRolf så vi fick skriva ut bilderna som ska redovisas nästa vecka! Efter skolan så ringde jag syster och hon var hos farmor så där har jag vart och druckit lite kaffe och nu ska jag nog se film eller.. fota? eller typ fixa en ny header till sis, aja vi hörs! kysshaej/L,-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du slinga håret igen? :) /SB

2008-10-16 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0