It doesn't make a difference if we make it or not,.

I'm not a big fan of NK, hatar verkligen det! Provet gick, bra på exkursions delen men jag klara inte b-delen så det blir omprov, VECKA 3!?  Hur fan tänker min äckliga lärare?.

Imorgon är det äntligen foto igen, förra veckan var det ingen för vi hade orientering, men imorgon blir det av.
Känner på mig att jag kommer få en hemuppgift om bildanalysen jag missa, trodde bosse skulle skita it men jag tror inte han gör det, fast det lär inte bli för svårt iaf.
Idag när jag kom hem somna jag ,as usually, med gott samvete och att veta att jag inte har nånting att plugga till, skönast!
Vakna dock upp och trodde att jag försovit mig till skolan men ack så fel jag hade, sen med mina trötta ögon försökte jag designa om bloggen lite, vart inge bra men än sålänge får det duga för jag är less på koder efter all webbdesign och multimedia! Om en timma är det Grey's, äntligen, missade förra veckan, havva.
Näni, jag ska lägga mig i sängen och se vänner vänner vänner tills Grey's börjar, kysshaej!/L,-





So I held my head up high
Hiding hate that burns inside
  Which only fuels their selfish pride
 We're all held captive
Out from the sun
A sun that shines on only some
We the meek are all in one



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0