Jag såg Björn Gustafsson göra våfflor imorse, vad såg du?;)

Första dagen på jobbet idag, kunde inte varit bättre! JAG SVÄR ALLTSÅ!:D
Fick börja med att plocka disk och torka borden m.m.. 
Efter en timme kommer Carolina in i köket när jag står och fixar disken och säger:
BJÖRN GUSTAFSSON ÄR HÄR !!!!! asså fyufan! det är sant BJÖRN GUSTAFSSON ÄR HÄR OCH ÄTER FRUKOST!!!
och det var sant!!!:D:D Björn Gustafsson, Zoran, Måns Möller och öhzz var på Quality hotell och åt frukost!!!!!:D
Och fyfan så jävla glad jag blev:D! Kan det bli bätttre? Jag ska torka och plocka undan från alla bord i "matsalen" och undertiden får ja kolla på snyggingen BJÖRN GUSTAFSSON? ojoj, riktigt bra första-dag på jobbet! 
Sitter fortfrarande och ler:D kan typ itne skriva för jag är så lycklig:D haha! OJOJOJOJOJ:D:D!!!
Lite efter alla Andra kommer Zoran ner  och måns möller går fram till han,  Zoran säger:
"det snööööar! fyyyfaaan"
Måns:
"heej gubben (ger han en kram), Kom så ska jag pressa lite apelsin juice åt dig:)"
och björn vid bordet:
"..hmm? pressa lite apelsinjuice..jaaja"
Med andra ord, när jag torka borden brevid deras stod ja extra länge och lyssna och kolla! 
sen en gång när ja kolla upp så kollar björn på mig rakt i ögonen så vi får alltså ögonkontakt och jag blev så nervös så ja ba kolla ner i bordet utan en min! Hahahaha, Fast sen när ja kolla igen så log ismail jätte mycket och då  lyckades jag le tillbaka iaf!:D Ojoj, nu är de nåra timmar sen dom var där men jag ler fortfarande:D!
Tänk om alla skulle få en sån första dag på jobbet, då jävlart skulle det vara ett glatt land;)!
(för er som sääkert undrar så åt Björn våfflor till frukost bland annat;) hihihi )
Åh nu ska jag gå och sprida min lycka!:D (Iofs har jag redan ringt halva telefonboken och sagt det men ändå)
HA DE BRA!:D PUSSSSSSSSSSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0