Janne Sandström gör hundratusen mål, hey!

Efter sju raka förluster så har spelet nu vänt, ikväll tog vi hem vinsten med slutresultatet 8-2 mot Frölunda.
Matchen började med att Luleå gjorde mål men Frölunda kvittera snabbt, efter ett tag stod det 2-2 och efter det började Luleås alla mål droppa in, var det pga Frölundas feta utvisningar eller att Lubos Bartecko kommit hem vi vann denna match? Och kommer vi fortsätta i denna riktning? Helhjärtat hoppas då jag på de, som vilken Lulebo som helst.
Det bara rann in mål, fanns inget stopp på det. Missade sista 3 minuterna för jag var tvungen att gå till bussen, då stod det 7-2 så jag var säker på vinsten, när jag kommer hem kollar jag hockeyligan.se och ser att vi vunnit matchen med 8-2, helt underbart spel ikväll grabbar! Ikväll är det kärlek till Luleå Hockey!
Nog märks det att han är hemma igen!;) PUSS!

.. Tidigare idag:
Orientering var det ju. När bussen väl kom så var den full (:O) då vart jag så jävla förbannad, eftersom att man inte får godkänt i idrott om man inte är med, man har ju en chans på vårterminen men vem fan vill springa på ormberget?
Så då kolla jag om Farmor var hemma, bor ju granne med henne, men nä det var hon inte för engångsskull, less!
Ringde till Anna-karin men hon svara inte, för en gångsskull, ringde till emil men han skulle på möte, för engångskull,
så jag vart gode less och gick hem igen, när ja kolla ut genom fönstret så har farmor kommit hem! till min lycka kör hon mig till Arcus och jag slipper göra orienteringen till våren!
När jag väl kom fram till Arcus hade sara och dom redan gått men min kära Amanda väntade på mig,
efter många om och men gick vi i mål efter 1h och 40 min!, rätt bra med tanke på att vi gick!
Faktiskt en ganska skön runda med jävligt mycket skratt!;)
Nu ska jag luta mig tillbaka och dricka te och bara tare lugnt! Pyss


Amanda är lost i skogen på orienteringen!

Kommentarer
Postat av: linn

okej, vad bra :) snygg blogg förresten!

2008-10-09 @ 23:15:46
URL: http://linnstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0