Killar kan, - Också.

Ja det har vi minsann bevisat idag när min käre vän fredde var på besök:

 
Fredrik jobbar och resultat ser ni på bild två!
Har dock aldrig vart med om att en kille färgat håret på mig så till en början kunde jag inte hålla mig för skratt,
men skrattar bäst som skrattar sist, det vart ju fan bra! Jo ni, inga problem tack ska du ha och det var nog inte sista gången!

..Senare denna kvaell har jag spöat skiten ur Jonas i bordshockey och så kicka jag och pasi ass i bowlingen på hans cellphone. hell yeah biatches! Nivet med dagens teknologi behöver man inte fara till bowlinghallarna för att bowla, man behöver bara känna någom med iphone så går de bra, man slänger faktiskt med armen sådär som när man bowlar på riktigt också, hahaha. Nej men helgen var inte händelserik, jobbat lördag och jobbat söndag, 250 gäster på lördagen fyyyyyfan så jobbigt, fast ändå kul! Idag var det bara 160 typ så det var betydligt mycket lugnare än igår!
Aja nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av one tree hill för min kropp är heelt slut! adios/L,-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0