Ni måste höja era röster för att höras.

Matchen började dåligt, fortsatte grymt bra, slutade dåligt.
Första perioden gör Djurgården kvällens första mål, Luleå's nummer 30, Linus Omark kvitterar snabbt till 1-1  och det målet var hittills det snyggaste jag sett! Djurgården tar ledning med 1-2 med Luleå's nummer 24, Johan Harju kvitterar inte allt för långt efter till 2-2, första perioden slutar med djurgården i ledning, 2-3. Måsta tillägga att djurgården gjorde ett av målen på tidpunkten 13.37, lite grymt ändå! 
Andra perioden börjar och Luleå's nummer 9, Tommi Miettinen kvitterar till 3-3 med uppföljning av Linus Omark som gör så att Luleå tar ledning med 4-3 och så slutar andra perioden.
Tredje perioden börjar och pågår utan några mål, riktigt dåligt spel av Luleå denna period och det var knappt ett enda skott på mål här. Luleå håller ställningen, 4-3, tills det endast återstår 16 sekunder och Djurgården kvitterar.
Slutsignalen går och nu återstår sudden på 5 minuter men det hinner inte gå långt innan Djurgården sätter sista pucken för kvällen och tar hem segern.
Att Luleå inte kunde hålla tätt dom där sista jävla 16 sekunderna gör mig grymt förbannad och orkar inte uttala mig nå mer om det inte. Menmen, det var värt att gå iaf eftersom att det var gratis denna gång.
Bättre lycka nästa gång gubbar! tackochgodnatt.







 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

varför var de gratis? ;O

jag tror de var i tisdags jag tappade den.. hurså?

2008-10-23 @ 22:32:18
URL: http://jutok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0