This side of paradise

Våran generation: vi vet hur man leker, alltså som när man var liten, vi vet hur en dator funkar och andra tekniska prylar!
Ungarna som växer upp idag kommer ju ha dålig fantasi och inte veta hur man leker när det enda som gäller är tv-spel och data-spel och andra tekniska saker, bortskämt! Sen när dom växer upp kommer dom inte ha nån fantasi till att göra nya spel så deras ungar kommer få börja hitta på lekar själv, och så kommer allting gå runt! soom eeeett kretslopp - med människor. Vad gjorde man egentligen när man var liten? Så grym fantasi man hade, varför har jag inte det nu?
Okej leka med bilar och dyl kanske jag inte skulle göra nu (möjligtvis med lillsyster och lillbror, men själv direkt).
Fast vid vilken ålder slutar man egentligen med såntdär kul? Måste man? ..Nä klart inte, men det är ju inte nått jag skulle göra en lördagkväll, men finns det nått annat att göra? Eller festar bara alla hela tiden? Ge mig tillbaka den där fantasin man hade som ett litet kid alltså! Det jag försökte få fram var att när allt kommer omkring så växer vi upp i en bra generation! 
Möjligtvis den bästa? För vi hade fantasi som barn - vi är tekniska, och det nya inom tekniken lär vi oss på en gång!
Tack för visat intresse, ciao ;)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0