Untie me

Stan, fanns inga ledia klipptider så jag får ha kvar mitt långrishår ett par dar till, vet inte riktigt vars jag ska klippa mig för min frisör är ju mammamaledig, trist. Men i veckan tror ja de åker bort, iaf en bit av det och klipper till nån snygg frills ist!
Men jag fick mig en skagenröra sub på sub&co, ett par grymma tights, en vit tisha med nått blått tryck och brand new chinos! Mina gamla var så förstora, nöjdast är jag över dom, snygga som fan!
Hade gärna stannat på roasters ett tag men ikket, det blir att fara till Mys senare på kaffe och visning av hans nya lägga, blir nog också trevligt.
Nu ska jag bara fördriva tid med jag vet itne vad, nån serie kanske tills mysen hör av sig, pusshaaej/L.


chinooosen
(ursäkta solreflexen men jag orka inte redigera bort den på en oviktig bild)

Kommentarer
Postat av: sheima

åh jag vill också gå media med inriktning foto. är det kul? vad får ni göra?

2008-10-11 @ 21:20:19
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: kajsa

japp, kände suget att börja blogga igen :P de blir ett beroende till slut!

2008-10-12 @ 00:28:05
URL: http://jutok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0