Happy fucking birthday;)

Idag vare foto hela dagen, smärtfritt, vi fick tom sluta tidigare!
Så jag och Sarisbananis drog och hämta min tårta och drog hem och satte igång med maten.
Tacos för fan, gott var det som satan!
Sedan kring sju kom Johanna, Carro, Emil och Martin på kalas, det blev tårta, kaffe, cola och jävla massa skratt!
Är riktigt nöjd med mina presenter också! Av Sara och Johanna fick jag två halsdukar, skit fina faktiskt :D!
Av Carro och Emil fick jag dyrjävla shampoo och balsam och en annan grej till mitt hår, eftersom att jag alltid gnäller på hur risigt det är;) så nu ska det nog bli bättre. Grymt bra var det för det är sånt jag aldrig orkar lägga ut pengar på själv eftersom att shampoot går på 100 kr och balsamet samma, det andra vet jag inte! Men det ska då användas väl.
Av syster min fick jag väääääääääärldens kanske mysigaste kofta ( har letat just precis en sådan men aldrig funnit )
och så fick jag en grymt syöt mugg som platsar bra i hyllan! Sen fick jag en teckning av mor min, som då föreställde mobilen som hon beställt men inte kommit än!:) så den får jag förhoppningsvis imorgon eller då på måndag.
Välbehövda pengar fick jag av mormor och som ni vet så fick jag grymmaste stativet av pappa :)!
Grymt trevlig kväll blev det! Synd bara att Amanda inte kunde komma, dock skrev hon jätte gulligt åt mig på sin blogg så det blir nog jätte bra! (http://niiemi.blogg.se < kolla själva)
Kvällen avrundades kring 23 och nu ska jag nog pallra mig till sängen, det är ju trots allt en dag imorgon också^^ pöss.
Sen måste jag lägga till en extra hälsning till Johan Elke, tack för alla typ 40 (?) grattis sms;) hahah!

Här har första tårtbiten spillts på bordet! grattis.

Orkar inte ladda upp nå bilder så kolla pixbox eller nått ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0