one is only poor, only if they choose to be.

10.21. Morgonkaffe. Musik. Jag börjar om 3 timmar och 19 minuter.
Fundera. Vad skulle man kunna säga till moderatjävlarna så att dom skulle inse vilken jävla skit FRA-lagen är?
Ingen kommer längre kunna vara anonym i det här landet?
Och bara hur det kommer påverka media, ingen kommer längre kunna vara anonym när man berättar något för tidningarna, FRA-lagen gör ju så att hela vårat system spricker? Kan man inte längre vara anonym, hur ska man då våga? vad fan tänkte människan som kom på lagen med?. Jag är verkligen inte insatt i politik, men det där är nått som har fångat mina ögon och tankar. Visst, dom ska inte lyssna av privatpersoner som inte har å göra med nått men hur ska vi veta om dom gör det? Hur ska vi få reda på om nått äckel sitter och lyssnar och läser allt jag gör?
Men då tänker man ju alltid " men det skulle ju aldrig hända mig med all befolkning" men nån händer det ju, så det kan lika gärna vara jag, det är sjuk. Privatlivet tar stopp här, välkommen till ett öppet Sverige, här delar vi allt!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0